Mannerheimin lastensuojeluliitto

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on ollut pienten puolella jo vuodesta 1920 (perustettu 4.10.1920). Vuosikymmenien varrella MLL on tehnyt merkittävää työtä lasten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin parantamiseksi. Muun muassa äitiyspakkaus ja neuvolatoiminta ovat tulleet osaksi lapsiperheiden arkea MLL:n työn myötä.

Uudenkaupungin paikallisyhdistys

MLL Uudenkaupungin paikallisyhdistys on perustettu vuonna 1921 ja olemme siitä asti toimineet paikallisten lapsiperheiden hyväksi. Yhteistyössä MLL Varsinais-Suomen piirin kanssa ylläpidämme Uudenkaupungin keskustassa lapsiperheille suunnattua avointa kohtaamispaikkaa Ipana-Messiä.

Lisäksi järjestämme tapahtumia ja toimintaa lapsille, nuorille sekä koko perheelle vapaaehtoisvoimin.

Tulevista tapahtumista löydät tietoa parhaiten "tykkäämällä" meistä Facebookissa ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ sekä Instagramissa mlluusikaupunki.