Jäsenyys

Jäsenenämme tuet paikallista toimintaamme ja saat monia paikallisia sekä valtakunnallisia etuja. Lisäksi kaikki jäsenemme saavat Lapsemme-jäsenlehden neljä kertaa vuodessa kotiinsa, joka sisältää tärkeitä kannanottoja lapsiperheisiin liittyen.

Jäsenedut 2019

Muru-Putseli: Aikuinen maksaa lounaan, alle kouluikäinen syö ilmaiseksi

Kodin kangastus: Lasten kankaat -10%

Uusi- Optiikka A. Pietilä Oy: Lasten normaalihintaiset aurinkolasit -10%

Foto-Mika: Lapsikuvauksen hinnaston hinnasta -20%

Ugin Kultakello: kaikki tuotteet -15%

Kesport Uusikaupunki: -15% lasten vaatteista ja kengistä

Vaateliike Amalinda: kaikista normaalihintaisista vaatteista -10%

Info Kirja-Vakka Oy: Normalihintaiset lastenkirjat -10%

Järven Kello ja Kulta: Tuotteesta riippuen kaikista paitsi Nomination- koruista -15%

Kuvaamo Erja: Lapsikuvauksen yhteydessä lapsi- tai perhekuvaus ilmaiseksi (norm. 30e)

Kenkäkauppa Alina: Lapsijäsenten jäsenkortilla -10% normaalihintaisista lasten kengistä

Ugin koruvakka: -15% kaikista normaalihintaisista tuotteista

UkiSport: -15% normaalihintaisista lasten tuotteista

Uudenkaupungin I- apteekki: -10% normaalihintaisista D- vitamiininvalmisteista, perusvoiteista, maitohappo/ maitohappo+D- tipoista

Vaatetusliike Seepra: -10% normaalihintaisista tuotteista

Uudenkaupungin Huonekaluliike: -15% alennus kaikista vähintään 400 euron normaalihintaisista tuotteista (ei koske Tempur, Muurame ja Lundian tuotteita). -10% alennus kaikista normaalihintaisista lastenkalusteista ja -tarvikkeista

UUSIA JÄSENIÄ ETSITÄÄN!

Toiminnan jatkuminen tarvitsee aina innostuneita ihmisiä ja samalla saamme myös jäsenmaksutuloja. Auta sinäkin jäsenhankinnassa ja kerro tutuille äideille, isille, isovanhemmille, kasvatusalan ammattilaisille ja kaikille lapsirakkaille ihmisille mahdollisuudesta liittyä jäseneksi.

Tule mukaan tukemaan toimintaamme ja liity jäseneksi.

Jäsenmaksu on 25€ / vuosi

Kannatusjäsenmaksu 100€ / vuosi